I'm hooked

Jag sitter fast rejält!
har fastnat för twilight, filmerna och böckerna.
böckerna har jag nu läst ut 2 gånger vardera och filmerna har jag sett säkert 7 gånger om sedan jag klickade hem dom från cdon för typ en månad sedan... inte ens det. haha

Älskar filmmusiken! så nu sitter jag och lyssnar på all underbar musik som är med. åh... love it love it love it!!
Iron&Wine, Lykke LI, Christina Perri och massa massa mer!
den absolut underbaraste låten är ju såklart Let me Sign med Robert Pattinsson himself! ojojoj. han kan sjunga också.
den låten finns ju dessvärre fanimej ingenstans att gå tag på. har letat ihjäl mig!! finns på youtube, men då bara den första refrängen. skulle vilja få tag i hela låten.

Åh, jag dör. haha.

Just nu ligger lilleman och sover middag. ska straxt gå in och väcka honom. så han kommer i säng i tid ikväll. iof är ju det aldrig nåt problem. han kan sova till 4 och endå sova igen halv 7 då han brukar lägga sig.
han sover rätt mycket min lilla kotte., men å andra sidan så är han så aktiv så han behöver det nog.


Igår var vi på kalas hos underbara vänner och Theo härjade gärnet. var alldeles svettig när vi åkte därifrån och somnade i bilen efter inte ens 10 minuter. lilltrollet.


Åh, kan verkligen inte släppa hur mycket jag gillar musiken. blir riktigt sugen på att börja spela piano. ska man kanske skaffa sig ett? hmm.

Annars då? jorå såatt. det är ju som det är. mår lite bättre nu än förut., men det är fortfarande väldigt mycket upp och ner. just idag har jag en bra dag. och det är söndag! brukar sällan må bra på söndagar, men idag känns det faktiskt helt okej.

Om bara 1 vecka och 1 dag får jag tillbaka min underbaraste arbetskollega Jessica på jobbet. kommer bli kanonbra det där. :) du och jag jessica! vi är ju bara så jävla bäst helt enkelt! kan inte bli annat än bra när vi jobbar tillsammans. moahahaha. :)

Nä, ska man ta och peta på pojken lite så han vaknar till liv.
sen ska jag börja med maten. lax och pärer blire. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0