Dåligt med uppdateringar

i know.. jag är inte sådär jättebra på det här bloggandet.
det går i perioder. ibland har jag massor att skriva och ibland ingenting. så..

Sitter på jobbet nu.. trött som en gris! våren är ett helvete! uscha!

Och till helgen ska man ställa om klockan.. och visst fasen blire 1 timme mindre man får sova? Ja för man ställer fram klockan och då blir klockan 8 egentligen klockan 7 osv. eller tänker jag fel nu?

Viktnedgången då? 4 ynka ynka kilo kvar. dom går segt som satan, men å andra sidan har jag inte kunnat träna på nästan två månader då det varit VAB och egen sjukdom som ställt till det.
Har vilovecka denna vecka ut för att bli riktigt 100 frisk, men sen! då jävlar! :) då kör vi igång igen!
totala viktnedgången nu ligger på 29 kilo. bara 3 kilo sen senaste uppdateringen och det var ju ett tag sen. men det är ju som dom säger. de sista kilona är ju pissesvåra att bli av med.

men men. nu tog det tvätstopp hörrni. haha
hörs nån annan dag.. okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0