shopping igår

Japp. trots all sjukdom och VAB så vart jag glatt överraskad att jag fick mer pengar denna månad än förra.
så igår åkte jag och theo till birsta för lite shopping inför fredag.
Vi ska ha kändistema. så lite saker behövdes införskaffas.

Hittade ett par skitfina skor! riktigt fina var dom. och sköna! :)

Fixade även lite liners till naglarna så jag kan leka lite. just nu har jag ett tjusigt guld-nagellack med svarta linjer. Vänsterhanden ser ju klart snyggare ut än höger, men övning ger färdighet. visst?

Idag hade jag velat göra massor.., men känner mig inte helt 100... så jag vet inte. får se vad det blir. Jag hoppas att det bara är det att jag sovit pissdåligt.  Jag FÅR inten bli sjuk nu. orkar inte med nå mer sjukdomar.

Nej lite soffmys med lilleman så får vi se sen vad det blir av dagen. ner på affärn måste vi i alla fall. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0