VAB

Jaha. det var väl typiskt då. Hann jobba 1 ½ vecka. inte ens det och nu åker vi på VAB igen. :(

Lilleman har haft det jobbigt med andningen hela helgen. så idag skickade jag med medicinen till dagis ifall att det skulle bli värre och att han kunde få till lunchsovningen.
Ringde vid 10-tiden för att förklara för theos personal hur dom skulle ge medicinen och fråga hur han mådde, men dom sa att han var så pigg och glad och rusade runt där. härligt tänkte jag.

20 över 1 så ringer dom från dagis. då har han över 40 graders feber.

Då vare bara att åka hem då.

Imorse upptäckte jag att theo hade fått pyttesmå lila prickar runt ögonen. jättemånga. runt 40-50 stycken runt varje öga.
Ser ut ungefär som spruckna blodkärl. fast det kan det ju omöjligt vara när det är så många.

Så jag ringde till sjukvårdsupplysningen som hänvisade mig till barnmottagningen som i  sin tur hänvisade mig till primärvården klockan 5 för att ta syresättning på theo och att en läkare får kolla på dom underliga prickarna.

Så vi får väl se vad det kan vara.

Nu ska jag steka på lite falukorv och koka lite makaroner.
Sen beger vi oss till primärvården.

Uppdaterar kanske lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0